0položka(y)

V košíku nie sú žiadne položky.

Product was successfully added to your shopping cart.

Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej

Napíšte recenziu k tomuto produktu

Rýchly prehľad

Audiokniha Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej, ktorú nappísal Ransom Riggs. Napínavý fantastický príbeh, ktorý ste možno videli aj ako geniálny film Tima Burtona. Skvelé počúvanie nielen pre tínedžerov, ale aj pre dospelých, ktorí si radi vychutnávajú temné dobrodružstvá. Tajomné stopy, ktoré hlavnému hrdinovi Jacobovi zanechá jeho milovaný dedko, poodhaľujú tajomstvá iných svetov aj inej doby.

Jazyk: Slovenčina
Vydavateľ: Wisteria Books
Autor: Ransom Riggs
Rozprávač: Ľuboš Kostelný
Kategória: Young Adult, Fantasy
Typ: Audiobook
Dĺžka: 11:02 h
13,90 €

Detaily

Napínavý fantastický príbeh, ktorý ste možno videli aj ako geniálny film Tima Burtona. Skvelé počúvanie nielen pre tínedžerov, ale aj pre dospelých, ktorí si radi vychutnávajú temné dobrodružstvá. Tajomné stopy, ktoré hlavnému hrdinovi Jacobovi zanechá jeho milovaný dedko, poodhaľujú tajomstvá iných svetov aj inej doby. Vďaka nim chlapec objaví zázračné miesto na odľahlom ostrove pri pobreží Wallesu. Pri skúmaní opustených zákutí bývalého sirotinca – známeho pod názvom Domov slečny Peregrinovej – zistí, že deti slečny Peregrinovej, ktoré tam kedysi žili, boli nielen neobyčajné, ale mohli byť aj veľmi nebezpečné a ich odlúčenosť na opustenom ostrove nebola náhodná. Ba dokonca – nech to znie akokoľvek neuveriteľne – tie deti sú možno ešte stále nažive!„Dedo Portman bol tým najúžasnejším človekom, akého som v detstve poznal. Vyrástol v detskom domove, bojoval vo vojne, plavil sa na moriach a brodil sa pieskom púšte. Vystupoval v cirkuse a skvelo sa vyznal v zbraniach a umení sebaobrany, vedel, ako prežiť v divočine, ba dokonca hovoril cudzími jazykmi – okrem angličtiny aspoň tromi ďalšími. Dieťaťu, ktoré z Floridy nikdy nevytiahlo päty, sa to všetko zdalo neopísateľne exotické. Zbožňoval som jeho príbehy a zakaždým som chcel ďalšie a ďalšie. Nikdy sa nedal dlho prosiť a každý mi zveroval ako dôverné tajomstvo, ktoré patrilo iba mne.“- ukážka z knihynahrávka a mix BMT studio 2022 | Copyright © 2011 by Ransom Riggs All rights reserved. First published in English by Quirk Books, Philadelphia, Pennsylvania. This Book was negotiated through Josef Kolar, Foreign Rights Sales. | preklad © Martina Fedorová, 2017 | interpret: Ⓟ Ľuboš Kostelný 2022 | zvuk © Miro Králik 2022 | hudba © widekeys 2022 | foto © Stanka Topoľská 2022 | réžia © Ján Štrbák 2022 | grafická úprava © Ryc Trable 2022 | This edition © WISTERIA BOOKS s.r.o. Bratislava Ⓟ 2022 © 2022
  1. Napíšte recenziu k tomuto produktu

Napíšte vlastnú recenziu

Ako by ste ohodnotili tento produkt? *