0položka(y)

V košíku nie sú žiadne položky.

Product was successfully added to your shopping cart.

Ohnivé znamenie

Napíšte recenziu k tomuto produktu

Rýchly prehľad

Audiokniha Ohnivé znamenie, ktorú napísal Juraj Červenák. Nález ľudských ostatkov v podunajských lesoch privedie Barbariča na stopu bezohľadných lupičov a priekupníkov s otrokmi. Notár si musí zavolať na pomoc Steina a Jaroša. Spolu putujú do Prešporka, ktorý sa po páde Budína stal hlavným mestom Uhorska. Zdanlivo jednoduchý prípad sa rýchlo skomplikuje.

Jazyk: Slovenčina
Vydavateľ: Publixing a SLOVART
Autor: Juraj Červenák
Rozprávač: Marek Geišberg
Kategória: Detektívky
Typ: Audiobook
Dĺžka: 13:12 h
12,95 €

Detaily

Nález ľudských ostatkov v podunajských lesoch privedie Barbariča na stopu bezohľadných lupičov a priekupníkov s otrokmi.Notár si musí zavolať na pomoc Steina a Jaroša. Spolu putujú do Prešporka, ktorý sa po páde Budína stal hlavným mestom Uhorska. Zdanlivo jednoduchý prípad sa rýchlo skomplikuje.Vyšetrovatelia musia zistiť, ako únosy mladých žien súvisia s odvekým súperením mešťanov s hradnou šľachtou, tajomnou samovraždou bývalého richtára a hlavne vyčíňaním prízraku, ktorého obete nachádzajú s ohavnými popáleninami.Posledné, čo Prešporok v predvečer volieb a veľkého výročného jarmoku potrebuje, je rozsiahle vražedné sprisahanie...V treťom románe z cyklu historických detektívok Juraja Červenáka ožíva dobová Bratislava. V napínavom príbehu sa splietajú miestne strašidelné povesti s historickými súvislosťami a pôsobivo vykreslenou atmosférou mesta a jeho okolia.„Bilancia najnovšieho dobrodružstva z pera Juraja Červenáka je tak vskutku jednoduchá. Ohnivé znamenie potvrdzuje, ba dovolím si povedať, že ešte posúva kvalitatívnu latku ságy Stein – Barbarič a nás čitateľov môže len tešiť fakt, že nejde o posledné dobrodružstvo svojráznej dvojice, ktorá je vlastne trojicou.“- Historyweb.sk„Autorovi sa až dokonale remeselne podarilo dohnať čitateľa do niekoľkých slepých uličiek, čo je v prípade tohto žánru, neklamným znakom kvalitnej detektívky. Predvídať sa dá len málo čo a v tomto prešporskom prípade je rozuzlenie natoľko šokujúce, že by si naňom zgustol aj súčasný bulvár.“ - Jozef Kuric, bloger„Čitateľ má pocit, akoby bol súčasťou príbehu a štvrtým v Steinovej partii.“- www.citaj.to„Dovolím si tvrdiť, že Ohnivé znamenie sa spomedzi všetkých troch dielov vyznačuje najprefíkanejšou zápletkou a najvyšperkovanejšie vykresleným prostredím stredovekej Bratislavy. Autor opäť vsádza na to, čo mu ide skvele. Zasadenie pútavého a napínavého príbehu do vierohodne pôsobiacich dobových reálií. To je to, čo ho odlišuje od ostatných.“- www.citaj.to
  1. Napíšte recenziu k tomuto produktu

Napíšte vlastnú recenziu

Ako by ste ohodnotili tento produkt? *