Šlabikár šťastia 5. - Psychický obor

Autor zeleným Šlabikárom šťastia dokončuje predošlý hnedý a sústreďuje sa v ňom na liečenie ľudskej neistoty, ťaživých stavov, nefunkčných partnerských a iných vzťahov, strachov, obáv, nízkeho sebavedomia, slabej vôle, neľúbenia sa. Prajem vám, aby ste umreli so spokojnosťou na perách pri rozprávaní, keď okolo vašej postele budú sedieť vnúčence a nebudú vedieť od údivu zavrieť ústa nad tým, čo všetko ste za svoj život vydumali, uskutočnili, podnikli, získali, videli, zažili, užili, naučili sa.

Vydavateľ: HladoHlas Group
Autor: Pavel Hirax Baričák
Rozprávač: Boris Zachar
Kategória: Osobný rozvoj
Dĺžka: 25:23 h
14,99 €

Autor zeleným Šlabikárom šťastia dokončuje predošlý hnedý a sústreďuje sa v ňom na liečenie ľudskej neistoty, ťaživých stavov, nefunkčných partnerských a iných vzťahov, strachov, obáv, nízkeho sebavedomia, slabej vôle, neľúbenia sa...
Prajem vám, aby ste umreli so spokojnosťou na perách pri rozprávaní, keď okolo vašej postele budú sedieť vnúčence a nebudú vedieť od údivu zavrieť ústa nad tým, čo všetko ste za svoj život vydumali, uskutočnili, podnikli, získali, videli, zažili, užili, naučili sa. Svoje rozprávanie uzavriete vetami: „Nič neľutujem. Všetko, čo som chcel skúsiť, dotknúť sa, spoznať, užiť si, každý jeden sen som sa pokúsil zhmotniť. Nie vždy sa mi to podarilo, ale nakoniec ma to aj tak doviedlo k niečomu ešte väčšiemu a úžasnejšiemu. Ďakujem za život a ďakujem aj sebe za chrabrosť a odvahu.“ Potom vydýchnete naposledy. V miestnosti zostane ticho. Nik nebude plakať a napriek tomu, že to nik nevysloví, všetkým v mysliach pôjde jedno: „Umrel mocný človek. Hrdina doby! On neprežíval, on skutočne žil!!!“
Autor
Vyberáme z obsahu:
Strach z chudoby – Sebaobetovanie sa vo vzťahu – Psychická bolesť – Internetová manipulácia – Strach z fyzickej bolesti – V chorobe Sebadeštrukcia – Strach o blízkych – Psychická bolesť – Strach z Boha – Neviera v obdarenia – Strach zo staroby – Strach zo smrti – Strava a jej vplyv na všetko – Pôst – Očistný pohyb – Vnímanie pocitov – Anylýza – Rozum a racionalizácia – Intuícia – Rozhodovanie – Konanie – Naladenie a naša energetika – Seba vedomý Viera – Vôľa – Ako sa začať mať rád a milovať sa – Ako si prinavrátiť zdravé sebavedomie a vypestovať pevnú vôľu – Práca na myšlienkovej úrovni – Umenie nevytvárať obavy Relaxácia – Vizualizácia – Autosugescia – Realizácia odpustenia – Technológia spracovávania strachu, či ťažoby cez vedomé naladenie sa na dané obavy
Dokopy dostanete necelých 26 hodín hlasového pozitívna, MP3 súbory obsahujú všetky kapitoly "zelenej" knihy. Nahrávka vznikla podľa knihy Pavla „Hiraxa“ Baričáka Psychický obor vydanej v roku 2019 vo vydavateľstve HladoHlas group, spol. s r.o. Číta herec Boris Zachar, réžia, zvukový majster, mastering Juraj Strásky.
Niektoré stopy môžu byť v zníženej kvalite.

* ** *** **** *****

Líný rodič