Zraňujúca láska

Audiokniha Zraňujúca láska, autorkou je Ellena Farrante. Debutový román Eleny Ferrante sa odohráva v Neapole a rozpráva príbeh o matkách a dcérach v komplikovanej spleti lží, citov a spoločnej minulosti. Po matkinej predčasnej a záhadnej smrti sa Delia vydáva hľadať pravdu do chaotických, dusivých ulíc svojho rodného Neapola. Séria tajomných telefonátov ju privedie k pôsobivým a znepokojivým zisteniam o matkinom živote a jej posledných dňoch.

Vydavateľ: 582 s.r.o.
Autor: Elena Ferrante
Rozprávač: Táňa Pauhofová
Kategória: Spoločenská próza
Dĺžka: 5:43 h
13,00 €

Debutový román Eleny Ferrante sa odohráva v Neapole a rozpráva príbeh o matkách a dcérach v komplikovanej spleti lží, citov a spoločnej minulosti.Po matkinej predčasnej a záhadnej smrti sa Delia vydáva hľadať pravdu do chaotických, dusivých ulíc svojho rodného Neapola. Séria tajomných telefonátov ju privedie k pôsobivým a znepokojivým zisteniam o matkinom živote a jej posledných dňoch.Zúrivý prúd rozprávania Eleny Ferrante je zriedkavým úkazom, napísal denník New York Times. Elena Ferrante je skutočne jedinečná spisovateľka, ktorá dokáže vystihnúť paradoxy rodinných vzťahov, bludných kruhov fyzického či psychického násilia.Nahrávka vznikla podľa knihy Eleny Ferrante " Zraňujúca láska " vydanej vo Vydavateľstve Inaque v roku 2018 /Titul v origináli: L’Amore Molesto / Preklad: Peter Bilý / Číta: Táňa Pauhofová / Réžia: Jana Strnisková / Zvuk: Miroslav Lantaj / Hudba: Robert Pospíš / Strih, Postprodukcia, Mastering: Miroslav Lantaj, 582./ Producent: ižďo peter iždinský / Design coveru audioknihy: Ján Kukučka / Audioknihu vydalo Vydavateľstvo 582 v spolupráci s Vydavateľstvom Inaque v roku 2021

* ** *** **** *****

Bílá Voda

Bílá Voda