0položka(y)

V košíku nie sú žiadne položky.

Product was successfully added to your shopping cart.

Labyrintom lásky

Napíšte recenziu k tomuto produktu

Rýchly prehľad

Audiokniha Labyrintom lásky, ktorú napísali Aleš Bednařík, Diana Fabiánová a Jaroslava Babková. Audiokniha psychológa, matchmakerky a genetičky rozoberá z rôznych pohľadov romantické vzťahy. Vo vzájomnej diskusii vás prevedú celým príbehom romantiky - od romantických túžob a presvedčení v našich hlavách, cez prekážky zoznamovania sa v spoločnosti a súčasnými výhodami a rizikami života singles, až po zákonitosti erotickej príťažlivosti, trikmi pre lepšie zoznamovanie sa online a zručnosti pre dlhoročný život v páre.

Jazyk: Slovenčina
Vydavateľ: happytarián, s.r.o.
Autor: Aleš Bednařík, Diana Fabiánová, Jaroslava Babková
Rozprávač: Aleš Bednařík, Diana Fabiánová, Jaroslava Babková
Kategória: Psychológia, Osobný rozvoj
Typ: Audiobook
Dĺžka: 14:20 h
11,00 €

Detaily

Audiokniha psychológa, matchmakerky a genetičky rozoberá z rôznych pohľadov romantické vzťahy. Vo vzájomnej diskusii vás prevedú celým príbehom romantiky - od romantických túžob a presvedčení v našich hlavách, cez prekážky zoznamovania sa v spoločnosti a súčasnými výhodami a rizikami života singles, až po zákonitosti erotickej príťažlivosti, trikmi pre lepšie zoznamovanie sa online a zručnosti pre dlhoročný život v páre.

Autori vám vysvetlia najčastejšie prekážky, ktoré komplikujú zoznamovanie sa a randenie v modernej dobe. Zistíte, ktorým romantickým mýtom veríte a prečo vám kazia vzťah.Pochopíte, či sú singles iní ako ľudia žijúci v pároch a v čom sa od nich naozaj líšia. Spoznáte biologické, psychologické a spoločenské zákony romantickej príťažlivosti.Dozviete sa desiatky trikov ako zvýšiť svoje online šance na zoznámenie sa. Čo ľudí priťahuje na fotografiách a aký text na zoznamke zvyšuje šancu, že vás oslovia?Dostane množstvo rád, čomu sa vo fungujúcom vzťahu vyhýbať a ktoré veci robiť pre to, aby ste sa v ňom cítili dobre aj po desaťročiach.
Autori vychádzajú nielen zo svojich dlhoročných skúseností z praxe, ale aj zo stoviek štúdií, štatistík, dát z online zoznamiek, či svetoznámych párových terapeutov a výskumníkov vzťahov.hudba Dano Junas, nahrané v štúdiu Dana Junasa
  1. Napíšte recenziu k tomuto produktu

Napíšte vlastnú recenziu

Ako by ste ohodnotili tento produkt? *